26 Efter regn kommer alltid solen

förstår du inte hur mycket du betyder för mig? :]
jag har mått åt helvete förut efter oscar men du du får mig att le och bli glad igen.
jag vet att du också har mått sämre men det har väl alla? men bara att jag vet att du finns där gör det lättare att tänka posetivt. du är underbar från topp till tå.
du och jag visst är det så? :]
just nu så nöter jag låten som jag inte annars skulle ha ens tänkt tanken på att lyssna på men du gör mig så lycklig att jag bara storsmila när jag tänker på dig, och framför allt av den där låten!

det är underbart att vara "nyförälskad" det lixom bubblar i kroppen så fort som jag ens tänker på dig och det spelar ingen roll om det är -30 ute så känns der alltid varmt i din närhet du får mig att le som ingen annan, visst jag kanske har sagt det om en annan men nu är det annorlunda och det är verkligen så, och jag är så glad att du finns i närheten eller iallafall max typ 8 mil härifrån och att man inte bara träffas en eller två gånger i månaden. för det fungerar inte i längden. men du och jag, vi har jävligt roligt ihop och pirret i magen när jag ska iväg och träffa dig det går inte att beskriva du är otrolig och jag vill bara ha dig i närheten dag som natt! tack för att du är den du är! och jag vill bara säga en sak.
Jag älskar dig :] <3

vill också tacka irina min babe! hon är underbar.
hon har fått mig att inse att man ska skita i vad alla andra tycker och göra det som är rätt för en själv. men det har inte alltid varit så lätt. när folk läggert dumma komentarer så är det itne alltid så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0