29 Det du inte förstår

jag förstår inte att du inte insett att Du och jag inte längre finns.
du har dina vänner och jag har mina.
vi har inget gemensamt längra och varför föröka korsa en bro som för länge sen håller på att tyna bort?
jag tänker inte ta risken att gå över och sen kanske falla ner för att bron inte bar.
du får ta det steget. låta det bära eller brista men tänk efter innan, har vi något gemensamt längre mer än vår vännskap från förr..?
är det då värt att ta risken ?
eller ska vi bara leva vidare som vi gjort det senaste året? 
jag vet inte om jag tycker att det är värt att satsa på en vännskap som i längden inte kommer att fungera. tycker du det?
isåfall. säg det till mig . och försök anstränga dig lite mer.
 
 
 
Älskar min Älsk :]

Kommentarer
Postat av: isabell.

ska vi ta halva steget var?s

2009-04-17 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0