86 JulBord Och SpringPussar

nu, nu är det inte länge kvar :) om en dag och några tuimmar ska jag få umgås med älskling hela helgen! längtar så ja nästan håll på dö. ska bli skönt å få vara med honom en hel helg och itne bara en kväll.

första julbordet igår, var kvar på skolan tills klockan var halv 10 sjukt jävla jobbigt när man itne hade fått nån mat sen frunch.... det är ju några som tycker det är skit kul i vår klass om man kryddar maten så man itne ens kan stoppa den i munn utasn att de kom eld ut ur käften! tycker det är barnsligt olch onödigt. sen klagar folk på att man bli less å på dåligt humör å varför bli man de?! hmm... fundera på den ni...


-Älskling älskling älskar du mig så måste du le
-Älskling älskling du vet att jag älskar dig och därför kan jag bara le

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: ja vi får se, känner inte ritkigt för det.

2009-12-03 @ 21:36:36
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0