88 gospalt och barnskrik

ska mysas till med älskling ikväll ;] ska bli riktigt skönt att vara bara vi. och in´gen annan. det har vi inte varit på välans länge. pöss älskar dej älskling

blir så glad att varje morgon när jag vaknar upp finns det ett sms där det det står "god morgon älskling:) sovit gott? <3" sluta aldrig med det!
blir så glad att när du ser på mig och jag ser tillbaka så skiner båda upp som solar. sluta aldrig med det!
blir så glad när du säger att du älskar mig, för at5t jag känner i hela mig att det är sant. sluta aldrig älska mig Dennis<3


Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Ja men jag får väl önska att han inte blev så gammal, snart är han ju lika gammal som mig ;p

Ofc ;)



2009-12-08 @ 18:40:15
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

tack, babe :) men det gick inte nå vidare på provet ;S

2009-12-10 @ 15:52:51
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0