89 Tunga fotsteg i mjuk snö

När ska jag hinna allt? känns bara som om jag inte har någon ork till någonting vars tog motiveringen vägen? dagarna går och går och det känns som om allt bara är en vit tjock dimma som skymmer sikten för mig.
min svenska lärare hatar mig och det känns som om jag kommer få ett ig i svenska B hur känns det när läraren Ignorerar en på lektionerna..


om jag skulle förlora dig skulle jag nog sluta andas jag skulle inte orka ta ett andetag till. jag skulle ligga kvar i sängen med huvudet under kudden och aldrig mer stiga upp. jag skulle vara en levande död och aldrig säga ett ord, för utan dig är jag inget. och därför är jag så lycklig att jag har dig, jag kommer sakna dig när du far hem til fjället men vi ses ju nästa år :]
                                                       Älskarej<3


Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: tack kloker min ;]

Jadu skolarbete är tungt speciellt sista veckan nu.. Och läraren blundar ju elelr det är precis som hon är prosit och nyser jämt när hon går föbi så hon "blundar"..

Men du ska se du komemr hinna göra det, annars får jag rycka in och hjälpa dig bara att be du vet! ;D

2009-12-16 @ 19:00:08
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0