91

Du dränker mig.
Du förstår mig bara inte.

förstår du inte att jag mår som bäst i hanns  sällskap? men du tror inte på det va?  du tror att det här kommer bli ett förhållande i bara några månader sen kommer det ta slut.
men jag ska bevisa för dig. jag älskar honom. mer än vad jag någonsinn älskat någon annan.
varför är det så svårt för dig att se att man växer upp vill testa på nya saker även om man ångrar sig senmen då är det ens eget fel. och då är det jag och inte du som ångrar mig.
du har umgåts mest med mig i hela världen varför kan du inte bara försöka släppa taget? bara lite iallafall ...


Kommentarer
Postat av: iza (:

What's going on honey?

2009-12-17 @ 22:52:16
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0