93 nattemys och morgonpussar

var så sjukt skönt att vakna upp brevid älsklingen en natt till och bara känna att han är min, få höra honom viska i mitt öra "god morgon älskling" och itne vilja kliva upp eftesom vi hade de så varmt och skönt.

Det började med ett sms. allt du skrev det var sånt som jag tog åt mig av. du vet hur jag fungerar och varför i helvete ska man vilja såra sin vän på de vistet? prata om min Älskling på ett negativt sätt med mig?  sånt gör man bara inte.
som jag har sagt tidigare. snacka hur mycket ni vill. men jag vill inte få reda på det.
tur att jag har mina vänner. som stöttar mig och ställer sig bakom mig när jag behöver deras stöd tack så hemskt mycket! <3

Tack Jossa Irina Jerry och Pamela <3
Tack Dennis för att du har hållit om mig nu i två nätter <3


Å du, du kan fara långt bort åt faan.. vill inte ha med dig och göra längre. synd att jag måste.. i 1,5 år till -.-


Nytt år Nya Möjligheter 2010

Kommentarer
Postat av: J A N N I Q E ✯ ♫

do like the kings do, SKJUT DOM! :)

2009-12-26 @ 21:43:18
URL: http://imyoursuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0