94 kliande ögon och funderingar

förstår inte hur vissa tänker?
låt mig bara vara om det bara är det du vill och inte att vi ska bara vara vänner.

mina ögon kliar av saras katt potin, å näsan rinner bara det här är inge kul :/

saknar dennis också, hur mkt som hellst, vill att de ska bli tisdag å sen att de ska bli söndag eller måndag efter nyår för d¨å få ja vara med älskli ng hur mkt som hellst! ska bli riktigt kul :)
vi ska fara till deras lillsuga också om vi får för hans mor å sova där en natt, de är skit mycigt eftersom det finns ingen el bara levande ljus och en vedspis, det kommer bli såååå mysigt :)

Älskar dig Dennis mer än någon förstår, och jag vet att du älskar mig lika mycket tillbaka<3

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Ja det gjorde den, den börjar bli gammal snabbt hörre du ;)



Vissa tänker knasigt, elelr så tänker det inte alls. Sådana människor finns också.



2009-12-29 @ 18:54:43
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0