95 vattenkrig och vänner

nu är det som det ska vara en storhelg, "lilla" familjen är samlad (nästan hela iaf)
och alla är nöjda och glada.
eller?
saknaden efter honom är så stor, jag vill ha honom här, dag som natt vinter som sommar. förstår inte hur ajg ska överle va i en månad utan hans mjuka läppar och varma röst.
gjorde det inte bättre när jag fick träffa honom igår, i bara några timmar. plus att det inte var den dennis som jag hellst umgås med utan det var den slitna sjuka dennis. hoppas han blir frisk. för älskling jag kan inte rå för det. jag älskar dig och gråter om du gråter skrattar om du skrattar och mår dåligt om jag ser eller hör att du mår dåligt. jag försöker göra det bästa av situationen och le och försöka visa mig stark. men innuti så gråter jag. förlåt att jag inte kan vara ´så öppen som du vill att jag ska vara, men jag kan inte prata öppet om det som händer innuti mitt huvud. Förlåt, men det är den jag är.
Älskar dig<3


storebror ska få stryk, kommer väcka honom med en hink av den gosiga varma ny snön i morgon. han hällde en flaska kallvatten över mig idag.

vänner är till för att vara stöd för sina vänner i den svåraste stormen, vänner ska skratta och gråta tillsammans med sina vänner men en vän ska inte snacka en massa som inte är sant om en av sina vän så att det blir problem för den vännen.
för det är ingen äkta vän. fy faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0