42 Slut på ett kapitel och början på ett nytt.

Det kändes så bra att vi pratade ikväll och fick tid att reda ut saker och ting.
när jag gick hem så kände jag att det var något som saknades.
jag kom på att jag nog lämnade 100 kilos väskan hemma hos dig,
den som jag burit på ryggen och aldrig tagit av,
det kändes så lätt och bra när jag gick där och bara var glad,
glad för att vi fortfarande är vänner
men samtidigt ledsen för att det inte är vi längre utan du är det du och jag.
vi existerar inte längre och det är väl lika bra.

tack för den tiden vi haft. <3
30/3-09 - 28/5-09


om en månad dårru x)

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: inte ska du bli besviken! har inte haft nåt att skriva egentligen, så det har varit tomt i bloggen med ;s klart jag vill ;) tagga til tomorrow! ;)

2009-06-05 @ 22:05:35
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0