47 humOr

det där behövde jag, först rensa huvudet med en promenad sen bara fara runt och flumma med er.
fan va jag skratttade jag skojjar itne om jag säger att 90% av tiden gapflabbade jag åt era tokigheter
påminn mig om att aldrig ALDRIG ha nr1 i passagerar sätet när jag kör XD ja sku få psykbryt ^^

ja vill se sladdspåra!
dra i kryckan!
start i backe dåråå!
vi dra till dorotea!


bäst var nog:
nr2-kolla det är en tjädertupp!
nr1-nej det är en höna!!
nr2-(öppnar dörren och skriker) BUUH!!
båda-DET ÄR EN HARE!!!!!!!
jag- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


skelefteå i helgen, taggad eller otaggad?

spelar det någon roll vad jag tycker, det kommer ändå sluta med att någon kommer bli sårad, och det vill jag inte. för att du betyder för mycket för mig för att jag ska kunna göra så mot dig. förlåt mig men jag kan itne. jag ska nog vara ensamm det som kommer hända om jag försöker är att jag blir sårad eller att jag sårar någon.men om jag är ensam så sårar jag bara mig själv. jag försöker att tassa på tå för att inte trampa på någon annans fötter men just nu känns det som om jag har förstora skor och därför tramapr på alla. jag vill inte såra någon framför alt inte dig, kan du förstå det, plus att inleda något nytt när jag inte ens är säker på vad JAG vill. ge mig lite tid så ska du se att det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0