48 förlåt mig

jag försöker och försöker men det funkar ändå itne, hur jag än gör så gör jag illa mig själv eller någon annan. jag vill att alla ska försöka vara lyckliga. men när jag själv inte mår bra så går det bara inte att göra någon annan lycklig. 
jag vill glömma I och bara kunna gå vidare.
för hur många gånger orkar man resa sig upp när man tappar mer och mer energi efter varje andetag? jag vill inte att du ska bli sårad och därför sa jag som jag sa. du är värd någon mycket bättre. som mår bra och itne har så jävla många problem. jag försöker och försöker vill bara ha någon som kan älska mig och hjälpa mig upp när jag själv inte längre har någon energi, som kan ge mig energi och lust att kliva upp på morgonen. som kan hålla om mig när jag ska sova och som kan se på mig och säga du är vacker även fast jag ser ut som ett troll. som springer genom eld och vatten bara för att få vara i närheten. det är så jag vill ha dig. snälla förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0