19 Patetiskt.

du måste nog börja tänka på vad du sägger lilla du för man kan inte leva i din lilla glaskula hela livet. du måste ju fatta att nån gång kommer din bubbla spricka och då kommer du stå där. ensamm och inte veta vad du ska ta dig till längre.
för vad gör du då? då du stöter ifrån dig dina vänner. och använder andra som reserver när du "inte har något val"

"och ja jag kan tro att de sårade dig, men hur skulle DU göra själv i den situationen ?" jag skulle inte gjort som dig. jag kunde sagt att jag skulle stötta den andra och inte bara säga att du inte kan vara vän med den. för DET är lågt. (lägre än glockalnet ) och knappt ha en andledning för det...? 
att använda vänner som reserv som du gjorde mot mig det har jag aldrig glömt och det var därför jag sparade det du skrev. och sen skickade tillbaka. om du nu tycker att det va töntigt så fåru göra det :)
för den som inte pallar mig kan ju bara dra ;)  hihi
om jag ska sitta här och älta det här kommer jag vara på dåligt humör resten av veckan och det vill jag ju inte så nu fåre vara slut på det ;)

CIAO :]

Kommentarer
Postat av: nilsson

haha älskar kommentaren jag fick ;D

helt rätt, diggade lägre än glocanet! ;)

2009-03-13 @ 17:35:25
URL: http://lillizor.blogg.se.se
Postat av: nilsson

haha, du är ju för soet!

2009-03-15 @ 13:53:24
URL: http://lillizor.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0