23

du gör mig så glad på alla sätt och vis,
du gör att jag får ett leende på läpparna av bara ett enkelt sms
du får mig att vilja fortsätta andas,
du är den som förstår och hjälper mig se vissa saker ur ett annat perspektiv,
du är den som får mig att glömma det dåliga och minnas det bra,
du får mig att le fast jag är på dåligt humör eller ledsen,
du får mig att bli varm när jag igentligen är så kall att jag skulle få en frys att verka varm,
du är mitt vindskydd i blåsten och mitt paraply när det regnar,
du min klippa när jag behöver en vän,
du är den som jag vänder mig till när jag är ledsen och den som förstår och tröstar när jag behöver det.
tack för att du är den du är och du får mig att må så jävla bra!
 




I wonder what they would think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0