34 Du är inte värld luften vi andra andas

jag förstår inte hur man kan göra som du?
att bete sig som en skit och sen ändå få en andra chans och sen 2 veckor senare sumpa allt igen!
att såra en annan människa är fan det värsta som finns hur faan man kan göra som du gjorde mot en i min närhet var det dummaste du har gjort. tur för dig att du snart flyttar så vi slipper se dig.
för man behandlar ingen som du behandlade henne!
jag kan bara ite släppa bilden som jag fick.
så som hon beskrev och duna handlingar och det du sa, och det du gjorde. hur man kan sitta där och tycka synd om sig själv när det är den andra det igentligen är mest synd om.
det är som om du sparkade på henne när hon just var på väg att resa sig upp och ställa sig på stappliga ben när du kände, näe det här var nog ingen bra ide och bara pang som en spark i magen så att man tappar luften och itne vet om man ska skrika och gråta eller bara hålla käft. jag vet att jag inte kommer att kunna hålla käften nästa gång jag ser dig, jag kommer att se ner på dig som den veka pesonen som du är.
du är så jävla rädd att binda dig men du har så lätt för att såra. 
Om man gör som du gjorde ikväll så äre väl klart som fan att det kommer få konsekvenser.

älskade syster du vet att jag är här om det är något och du vet att jag går genom eld och vatten för att rädda dig! för det är väl det man har familjen till eller?
ringer du så svarar jag när som hellst! <3


Kommentarer
Postat av: iza (:

men alltså snygging då ;) jag tror du har mitt nummer och det gör att du måste ringa mig nån dag ;)

2009-05-11 @ 17:35:16
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0