79 The smile on your face lets me know that you need me.

Jag är kär i en skogsmulle.
världens sötaste skogsmulle som alltid skriver godnatt puss och god morgon puss till mig, vilket oftast gör min dag wonderbar! har känt många gånger att jag skulle vilja dra täcket över huvudet och fortsatta sova när jag vaknar på morgonen. men nu, när jag vet att det finns en där på skolan som längtar att få träffa mig. som klan göra en grå dag till en helt underbar med hjälp av tre ord.
du gör mig lyckligare och lyckligare för varje dag.
känslan av fjärilar i magen varje gång jag ser dig hör ditt namn eller väntar på dig är otrolig.
varje gång våra läppar möts slår mitt hjärta dubbelslag och när du lägger armen om mig inför alla för att visa att jag är din. det är det underbaraste som finns!




Dennis Örjegren jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0