81 När vi två blir ett

Jag älskar att vakna och vata att du finns där,
jag älskar att somna i dina armar när du ligger och stryker mig över håret.
jag älskar det sättet du kysser mig på halsen och kramar min hand.
jag älskar att du får mig att le. så fort du ser på mig med dina vackra ögon så sprids en värme innom mig, en värme som är helt otrolig!
Jag älskar min Dennis.

vet att det finns dom som undrat. vem han är så här kommer de,
han är en skotertokig skogsmulle från matsdal (nästan dikanäs)
han går fordionsprogramet i vilhelmina (1 året)
och han är kompis med min bästa komis jonas. (så vi lärde känna varandra ;p)
vi började prata och det enda ledde till det andra, två veckor imorgon och fler ska det bli!
finns ingen som kan planka plankans skogsmulle <3 ;]
i morgon blire myspys me en dåligfilm å en stor skål popcorn;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0