83

satt å tänkte på det här med hollan idag,
gud va jag kommer sakna mina änglar. dom som alltid finns där som vakar över mig som håller mig sälskap.
som gör livet lättare och dagen ljusare.
ska vara borta i ungefär en månad, och efter en vecka utan jossa jonas och iza så håller jag på gå i taket.
och nu när jag hittat den underbaraste killen jag någonsin träffat så kommer jag ju sakna honom med.
och resten av klassen.
kommer tillbringa all tid tillsammans med robin. tror vi kommer ha riktigt roligt me jag vet att jag inte kommer kunna släppa nåra tankar "undra vad dom gör nu, undra om dom saknar mig, undra om dom har det roligare än vad jag har? "
en sak vi måste göra det är att jag vill ha ett kort på mig jonas och josefin tillsammans. det är ett måste! och sen måste vi hitta på mycket roligt som jag kan sitta å tänka på och känna att jag har världens bästa vänner. för det har jag !
och jag tänker aldrig släppa taget om varken dom eller Dennis

är lite nervös inför nästa helg, ska nämligen träffa dennis mamma då. ska få följa honom till matsdal och vara där hela nästa helg. känns helt galet pirrigt. 
är så himmla glad att jag ska få somna i dina armar och vakna upp till att du ligger och ser på mig när jag sover.
Jag har aldrig varit så säker på vad jag känner som jag är nu. här vill jag vara och här kommer jag stanna.
kan känna din närhet änfast du är många mil bort och jag ser ditt ansikte i mitt huvud under mina ögonlock och varje gång jag tänker på dig så bubblar det till i mig och jag vet att det är kärlekern.
Dennis jag älskar dig, och kommer aldrig att såra dig, jag kommer stanna och vara ditt stöd och älska dig som jag aldrig gjort förrut.
här hör jag hemma. PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag känner likadant som dig Malin, hur ska jag palla 5 veckor utan typ någon kontakt alls med Sverige?:P

2009-11-30 @ 18:14:37
Postat av: big M

menar ju de! måste fixa en bärbar dator innan ^^

2009-11-30 @ 18:24:47
URL: http://malinisakssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0