84 Anonym och ??

de som komenterade ´"kina mat och takida" och "de bubblar io hele mej" ska få svar på de dom fråga. 
om "de bubblar i hele mej" fråga : har du skrivit dikten själv?
svar : nej ja har inte skrivit det själv, det är en jätte bra låt gjord av Ronan Keating som ja börjat lyssna jätte mycket på eftersom min pojkvänn skickade den åt mig och sa att den var till mig från han.

tycker det är lite tråkigt när någon komenterar anonymt eftersom då kan man inte svara till den utan måste skriva så här :P
så nästa gång anonym och ?? så kan ni/du skriva ut ett namn :P?


vaknade i morse med tårarna rinnandes efter kinderna. hade drömmt att du sa att det var slut. kan minnas de orden du skrev och jag var tvungen att kollla så att det inte var sant. var så jävla rädd.
älskling du ska veta att jag kommer göra allt jag kommer gå genom eld och vatten för dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0