85 Fredagsmys för hela slanten <3

ska bli frivilligt fredags mys på fredag, ska följa med älsklingen hem till matsdal ska bli så kul å få se vars han bor och vara med honom en hel helg.
blev så glad idag när du kom och kramande mig i tec idag, jag lyste upp från att vara less å vilja hem till att vilja vara med dig längre, har saknat dina mjuka läppar och varma händer. Älskar dig Dennis 6/11-09 en månad i helgen. ska bli så mysigt det bara kan bli, när du och jag får hålla om varandra hela tiden. kan itne sluta tänka på det.:]

PuSs<3

har fått tillbaka en vän, en vän som jag saknat. vi kan äntligen prata och skratta å snacka skit. vi kan hjälpa varandra när det är svårt och trösta om den andre är ledsen. känns riktigt bra faktiskt. Tack


Kommentarer
Postat av: Pamela

men ja :S vafan ska man ge dom? Va gillar killar egentligen ? x)

2009-12-02 @ 13:27:40
URL: http://pamelala.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: Det är lugna puckar bejb! Har nog inte haft mycket att skriva på ett sätt, och jag vet inte jag fundera på det och ju mer jag tänker. Ju mer bestämemr jag mig, det blir nog kort ;)



Men det skulle vara härligt med en pratstund framöver, känner att jag verkligen skulle behöva det. Och det var ritkigt länge sen vi bara snackade till puss på dig och ha så kul uppe hos dennis i helgen! <3

2009-12-02 @ 18:35:49
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0