67 ett ljus i mörkret

Ikväll har jag varit ute opch promenerat, paratade med min älskade storasyster sara i telefonen ett tag sen träffa ja Jonas och prata lite med honom, han har varit sjuk sen vi kom hem från kittelfjäll och det känns tok bra att han är tillbaka, någon som kan förgylla min dag nån gång då och då.

iallafall så funderade jag väldigt mycket under den här promenaden och jag drog i alla trådar och tillslut så fick jag upp känslo knuten som fanns långt långt inne i mig. känns bättre och jag vet att jag har vänner som hade kunnat hjälpa mig men den här gången ville jag försöka själv.

puss? ;]


Kommentarer
Postat av: iza (:

Härlit babe, att du löste det! du vet "kan själv" ;)

2009-10-02 @ 15:27:32
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0