62 Bad hair day?

alla som inte pallar med dom som klagar på andra kan sluta läsa nu för nu måste jag bara få göra det en stund och skriva av mig.

idag har väl varit relativt bra dag men det finns vissa man inte orkar med.
du som är långt borta och vill visa att du är så jävla lyclig utan mig. dig förstår jag mig inte på. trir du inte jag kan vara lyclig utan dig? att du berättar saker som inte berör någon annan än er varför berätta sånt för mig då ;s ?
sen så kan jag inte låta bli att grubbla över en annan person. varför du reagerade som du gjorde. om det nu är så att jag var mer än det du sa att jag var, varför sa du aldrig något till mig då? utan du spelade cool och iskall men om du berättat för mig då skulle det aldrig behövt sluta så här. hoppas du tar ditt förnuft till fånga och inser att din "princip" inte håller i längden.
just nu känns det som om mitt liv är ganska tråkigt men bara ibland. vissa dagar har jag så mycket roligt att ingen skulle förstå om jag ens försökte förklara det roliga.. det kallas lanarhumor som jerry klokt uttryckte sig idag. och du får håna mig hur mycket du vill. men jag tror inte mitt liv hade varit mer spännande om jag fortfarande varit med dig. är glad att du har hittat någon bättre.
sen så har vi en underbaring som jag inte riktigt vet vad jag ska säga om. så långt borta bara. men känns ändå så nära. vill hålla dig nära. men inte för nära. du är min vän och jag vet inte vad jag vill. och därför kan jag inte göra något som jag sedan kommer ångra och som gör att du blir sårad i slutändan. vi måste prata. något jag är jääävligt dålig på. när det gäller att prata face to face så vill jaginte. jag kan inte se dig i ögonen och såra dig.
sen har vi den där som pratar med mig om kvällarna som är som ett bus hela han. som gör mina kvällar lite mindre tråkiga. som är precis så som jag vill vara. inpulsiv och gör saker utan att tänka efter. far på äventyr och hittar på roliga saker. blir t å träffa den här busen när jag far t umeå ;)
sen saknar jag umeåfolket. speciella personer som jag inte träffat sen i vintras. saknar er otroligt!
;/

sen har vi det här med skolan. vi ska ha APU i vår och vi har fått erbjudande om att få fara till holland 2-4 st från vår klass. och jag vill verkligen fara. men just nu känns det inte så taggat eftersom att alla mina vänner verkar ska fara till hemavan och det skulle vara kul. men jag vet inte.

när man vaknar på morgonen har man 2 val.
1-då väljer man att dagen kommer bli skit då blir den  det.
2-då väljer man att den här dagen kommer bli suuper och då blir den det.
för i slutändan så blir allt vad man gör det till.


                                  PÖSSH?


Kommentarer
Postat av: iza (:

ta chansen till holland, hemvan det finns i sverige och jag lovar det säkert går att fixa där senare ;)



Klok du är, altid två val jajjemen!

2009-09-08 @ 19:23:53
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: jaha, ja du får väl se vad som händer och sker det löser ju sig iaf (:



haha så rätt så, du vet med våra fina 3 fingrar xP

2009-09-09 @ 15:09:10
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: det brukar ju det som tur är (:

Toker+Toker=Always! <3 ;]

2009-09-11 @ 15:00:20
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Tack för att du röstade! :)

2009-09-14 @ 16:56:30
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0