64 skärpning

orkar inte med något nu- har för mycket i huvudet, skolan vänner pojkar och annat.
känns åt helvete. vill inte att det ska vara så här.
ska ändra mig totalt skulle jag må bättre dåom det inte skulle sluta så här med alla jävla killkompisar?
enda killen jag verkligen kan lita på och som har lovat mig att aldrig ALDIRG kommer bli kär i mig är jonas... och var är han? jo han ligger hemma och är sjuk.. har fan inte träffa han på länge saknar hionom som en galning ;/

ska nog ta en prommis med bästaste ikv å sitta vid vårat ställe. blir mys bara det itne är så kallt.

PUUS!

vet att du kommer fråga vad jag menar men snälla fråga inte! jag kommer ändå inte svara på något.


Kommentarer
Postat av: iza (:

Du kan vara bäst! problem hänger i våra huvuden men det blir bättre och det löser sig snart på ett eller annat sätt ! Ändra dig inte för jag älskar dig för den du är <3

2009-09-29 @ 21:19:35
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0