134 sprängning förkyning å annan skit.

bli se less villbara hem, är förkyld är säker på att ja har haft feber de flesta nätterna, hostar som ett vp hele tin å så, är fan inte lätt alltså.
saknar min älskade dennis nå fruktansvärt! puss på han! vill bara hemm å få ligga i soffan en hel dag å bara mysa! pussas å pysslas om.

hur skönt äre att sveriges första självmordsbombare spränger sig på vår shopping gata?! ganksa otäckt tkr ja! :/

nu är det ju som sagt inte länge kvar. närmare bestämt  8 dagar 7 timmar å 48 minuter tills klockan är 08.00 den 22a december å då ni då åker vi hem. har bara en 10 timmar lång bussresa framför oss. skönt? nja
men förbannat skönt å få komma hem, sova i sin egen säng med sin familj och se höra å röra min älskade dennis!
ska för övrigt fira nyår hos honom har jag bestämt mig för:)
tänker slänga in alla bilder jag tagit plus några extra ;)

gallerian

nacka Foru
m

vår rosa bil som står stiligt parkerat utanför barackerna

en fantastiskt död gran

skansen akvariet

haha stackars putte!

vår fina hemmagjorda adventsljusstake :)

igen ;)

feesk fäsrsk fisk till julbordet :)

morgonen över djurgårdsfärjan :) taget ut ut förstret


första spårvagnsturen :)

första spårvagnsturen :)

å första spårvagnsturen ;)


en jätte cigarr på tobak och tändsticks museeet på skansen


pipor från förr :p

eller?
cigarettpaket (står på skylten att det ärkrissortiment) detta är bara halva sortimentet...

dagens hjärta!<3 vi har tillsammans fått 4 st ;D asso ja å jossa ;D

my tattoo ;Den lastbil vi stötte på i centrala stlm!

mitt å jossas rum :)min garderob xD

vickis ja å jerry :)
brudarna å pontus :)
snyggast eveer ;D
b-rudar på Utgång!
grappar robin oliver å sander

nä nu ska ja natta ska som sagt upp å tvätta i morgon :) natti på er!
saknar dig älskaling<3

Kommentarer
Postat av: Goggahs

tar du med cigarren åt mig? Den är precis i rätt storlek för mitt nyårsfirande!

2010-12-14 @ 00:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0