110 månader blir så plötsligt till dagar.

känns som igår vi satt och sa "aah men de är ändå tre månader kvar.. " nu är det inte ens tre dagar längre..
jag kan inte rå för det men mitt humör är som havet. bestämmer sig aldrig ibland så vill jag fara så att det bara sprutar glädje ur mig men i nästa sekund så sitter jag på sängen och kollar på de jag pakcat och tårarna bara börjar rinna.
just nu så är det nog lite båda. gråter innombords eftersom jag vet att jag inte kommer få träffa de jag håller av på 30 dagar men samtidigt ser jag fram emot den här resan för jag tror att det kommer bli en trevlig upplevelse som kommer vara det tuffaste jag gör i hela mitt liv.

bara 32 dagar och 40 minuter så är jag hemma igen .


kom ihåg att kolla in vår blogg!!

www.malinochrobinfleramilbort.blogg.se

Kommentarer
Postat av: pam

det kommer gå bra :)

2010-02-23 @ 00:25:13
URL: http://pamelala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0