122 malgovik eller dikanäs, dikanäs eller malgovik?

velar som satan just nu, 
har ju sommmarjobb i dikanäs på dennis mammas cafe. 
men idag blev jag erbjuden en heltid i 5 veckor på dagiset i malgovik.

malgovik

 BRA
bättre lön
5 veckor
bra referens att jobba där.
närmare vikhelmina.
jobbar inga helger så då kan ja vara hemma

DÅLIGT
måste prata med dennis mamma
blir lite i buschen iallafall.

Dikanäs

BRA

hela juli månad
tillbringar en månad med älsk
kan ta bussen hem på helgerna
mysigt i dikanäs
tycker om hans mamma å gustav ;]

DÅLIGT

buss hem varje helg. (3,5 helger á 140 kr tur å retur =480kr)
hemlängtan
för lite folk (är så van att vara mkt folk å ha de jag känner runt mig.)



ja så vad gör jag nu ? :/

Kommentarer
Postat av: iza (:

Det kommer gå bra vad du än väljer, gå på din instinkt så löser det sig!

2010-06-03 @ 18:55:58
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0