116

på torsdag har jag och dennis varit tillsammans i ett halvår=150 dagar= 3600H= 216000minuter= 12960000sekunder, ja jag har suttit å räknat ut de ;]
i helgen har jag och dennis varit i matsdal å rått om varandra :] de har varit mysipysi vi har grilat kört skåter chilla ätit jordgubbspaj och rabarberpaj vi har sovit. och kramats å pussats å en heeel del annat :)
tänk att 6 månader gått så fort. känns fortfarande som om det är de där första veckorna när man var så där riktigt nykär :] det är en känsla som inte fgår att beskriva med ord, men alla som varit med om de vet vad jag pratar om!
nu är våren snart här eller vi är väl mitt i den men sommaren börjar smyga sig närmare och jag känner att denna sommar kommer bli kanoooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0