119 paraplyer och röd matta.

ikväll så har sabina och morgan och resten av treorna har ikväll gått på röda mattan och in till en kanon middag, vals och parteY
jag och emanuel "mandel" arnqvist var dörröppnare och utifall att de skulle behövas skulle vi förse paren med paraplyer.
det var trevligt, men belv en hel del väntan.
ikväll ska jag väl bara mysa hemma och vänta tills klockan blir natt så att jag kan hjälpa sabina med att ta ut alla nålar ur frisyren :p
blev väl en 100 nålar och typ ett ton hårspray :p
sen så ahr dennis fått "svets blinken" och har fått skador på hornhinnorna så att han ser knappt någor :/ å plus att han är i stlm i helgen på en jakt mässa. de suuger för ja vill ju sköta om min bäbiis :]
puss på han å hoppas han hare bra.
hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0