27 underbart folk

Det finns underbara mäniskor som man aldrig vill släppa taget om och dom vet vad dom betyder.

Syskonen och familjen måste finnas där så man kan luta sig tillbaka och bara låta dom vara där.

Pojkvännen
som stöttar och gör livet mysigare och lättare

Vännerna som man kan prata med och lita på till 200%

och dom Övriga som gör att livet får sina motgångar.


allt detta väver samman ett liv, ett liv som jag nog inte skulle vilja välja bort.
för dom som gör det till toppen vill jag inte mista och därför så kan jag bara säga att jag älskar er! <3
tack för att ni lyssnar på mina klagomål och peppar mig när allt känns åt helvete. tack alla ni som gör mitt liv till det det är idag. 

Tack <3 

Älskar deiiii :]


Kommentarer
Postat av: nilsson

så lite så gumms! <3

2009-04-09 @ 20:14:20
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0