30 regnet från mina kinder.

Regnet rinner ner för mina kinder det är som tårar den endavägen dom kan ta dig är ner ner för kinderna
jag vill inte att du ska fara hem för då kommer jag sakna dig för mycket. att veta att du finns 15 minuters promenad härifrån gör att ingen kan bryta ner mig, alla som känner mig vet hur jag lever upp i din närvaro och jag kan inte beskriva värmen som du ger.
att bara få ligga i ditt knä, känna dina fingrar genom mitt trassliga hår höra dina hjärtslag och veta att du är min. det är DET som gör min dag.
när vi pratar och skrattar funderar överframtiden vad som kommer att hända och vad vi tror att vi gör om 50 år.
diamantbröllop var det va ? livet har sina goda stunder och dom blir bara fler och fler.
 Du vet att jag kommer sakna dig. men är det så du känner så måste du göra det. Men du vet att jag älskar dig. och det hoppas jag att jag alltid få göra

Kommentarer
Postat av: iza (:

oh, babe de kommer ordna sig helt och hållet du ska se! 24/7 om du någonsin behöver det de vet du<3

2009-04-29 @ 23:26:47
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0