55 Vetu

jag har kommit på varför jag gör som jag gör angående dig.
jag älskar dig inte men jag behöver din närhet.



och sen har jag en vän som sitter ute på en gren och nu när jag börjat såga av den grenen. så börjar du dra dig innåt mot stammen. först nu börjar du bry dig. när jag sagt emot.
vi får väl se hur det blir med den saken..


nu är allt klart. jag och min systerystersabina far till spanien den 21. vilket gör att vi far från bajs villis den 20
kommer sakna 3 väldigt speciella personer otrooooligt mycket och ni vet vilka ni är!
men sen finns det dom som jag bara är glad att slippa.. *mutter*

Kommentarer
Postat av: the big I

gaah,ni ha väl pratat om de där skit länge har ja för mig? :] typ hur gärna ni ville åka dit.. sötisar.. fan va kul ni ska ha ;D;D

2009-08-13 @ 11:29:55
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0