56 misstag i massor.

varför sabbade jag allting?
du var den i mitt liv som fick mig att le i hela kroppen när jga såg dig. du skämmdes inte för dina vänner att jag var din.
jag älskar dig men det är svårt att reda ut sina känslor när man just kommit ur något man trodde var ett bra förhållande.
jag ängrar mig varje dag varje natt jag vil ha dig.
vet att du nog aldrig kan förlåta dig. har sårat dig trampat på ditt hjärta och sedan bara lämnat brottsplatsen tillsynes oberörd. men jag är inte en kallsinnig hjärtekrossare. jag brydde mig verkligen om dig. jag ville ha dig. men allt gick för fort och jag var inte redo.
vill bara få ut mig alla känslor någon gång dom är så tunga att bära. 



I made a mistake that I regret.

I hope that you and I someday somehow
can build something together
because you mean so much for me
and I hope I didn't brake everything too much.

I regret that I hurt you.

And I hate myself for doing it twice.

I know that you probably don't want to ser me at your side anymore but I hope that you do.

Because I love you and I'm sorry for it.

Vet att du nog kommer läsa detta och fom du förstår att det är du så ska du veta att jag ångrar mig. och att jag verkligen bryr mig om dig.
förlåt.


Kommentarer
Postat av: isabell

svar: jag förstår att du längtar :D

2009-08-16 @ 16:11:24
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0