57 skolstart. en ny start?

skolan börjar i mogon och jag känner att det ska bli skönt att få något att syselsätta min hjärna med. så att jag slipper tänka på allt som varit och allt som kommer.
just nu ska jag focusera på skolan och göra det så bra som möjligt.
kärleken är komplicerad just nu. har nästan slutat bry mig.

dansgalan försöker jag tagga till ska bli kul att träffa vänner som man inte sett på länge och så. men känns ändå som om det inte kommer bli lika kul som förut.

du vet att jag lyssnar om du vill prata.
och tack, tack för att du orkat stå ut med mig och lyssnat.
men vad är det som har hänt?
du verkar inte lika intresserad ;/
 
puss



Kommentarer
Postat av: iza (:

what babe?

2009-08-25 @ 10:31:31
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0