92 lösenord och saknad

Sitter och skriver på min filmanalys nu och funderar på en sak.. ska nog ta och lösenordsskydda min blogg.. finns några som jag inte vill ska läsa den.
jag tycker att min blogg den ska mina vänner och min familj få läsa.  men dom som bara läser den och sen misstolkar den och skäller på en person som jag skrivit om. och inte ens funderar över vad det egentligen är jag skriver om och NÄR det var jag skrev det, den ska inte behöva läsa. kommer lösenordsskydda den efter nyår. bara så att alla vet. ni som jag vet vilka det är och som jag känner kommer givetvis få lösenordet men ingen annan.

saknar min älskling, satt och skrev med robin idag och han frågade mig om jag tyckte de var jobbigt när dennis bodde så långt bort. och det är klart att det är jobbigt. skulle hellst vilja ha honom nära hela tiden. men om han skulle bo vägg i vägg med mig skulle jag väl inte ha något att längta så förbannat till ? nog för att då skulle jag itne behöva sakna honom heller..
Älskar min dennis och jag längtar tills i morgon. så ska han få sova hos mig till på onsdag och sen så ses vi den 29de och sen så kommer jag upp till matsdal till min älskling den 4de till den 8de:)
de gillar vi :*
puss å hej leverpastej :)



Nytt år Nya Möjligheter 2010

Kommentarer
Postat av: iza (:

Password to me babe, förstår dig totalt synd att folk ska misstolka allt så grymt mycket!



nytt år, nya mål, nya möjligheter och ny frisyr ;)

2009-12-20 @ 15:06:56
URL: http://lillizor.blogg.se/
Postat av: Pam

då vill ja ha ditt lösenord :)

2009-12-20 @ 17:54:51
URL: http://pamelala.blogg.se/
Postat av: isabell

ja vill ha lösenordet :]

2009-12-26 @ 16:27:34
URL: http://matttssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0