12. du måste väl förstå?

varför måste alltid allting handla om dig ?
så fort jag lär känna nytt folk så är det som om du ser det som något dåligt och börjar skälla på mig för att jag som ska ta avstånd från honnom/henne det är som om du inte förstår. hur mycket umgås vi igentligen? kan hålla med om att jag pratar mycket med honnom men samtidigt varför skulle jag itne prata med han ? jag kasnke tycker att han är en bra kille..
vi har inte träffats eller något så jag kan ju inte säga att vi känner varandra. men det spelar väl ingen roll om man inte skulle prata med någon så kan man ju aldrig skaffa nya vänner. eller hur?
även om jag inte skulle prata i telefon hela tiden skulle vi ändå inte prata nå mer med varandra. för jag har mitt och du gör ditt.
du sitter bara där på dina höga hästar och domderar med andra medans vi sliter.
du kan ju inte bara tro att bara för att du gör de du känner för istället för att se efter vad andra kanske behöver.
du måste försöka förstå att jag kanske inte bara vill sitta och göra ingenting och när jag väl pratar med någon jag tycker ät trevlig och som är lätt att pata med så tycker du att jag ska vara social med familjen. men snälla. familjen kommer först. sen får man se vad som händer.
du vet att jag älskar dig men alla har väl sina dåliga dar?
dom dåliga dagarna vill man bara vara ifred ibland men du tror att är det något som är på tok måste mna prata om det. men så är det inte alltid..
inse det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0