11. saknad

det finns ju dom man vill prata med. men inte riktigt vågar för man  är rädd att om man öppnar sig så blir man sårad. och blir man sårad vågar man inte lita på någon nå mer.
jag saknar dig. och det finns ingen som fått mig att känna som du gör. du fick mig att bli hel igen och du fick mig att skratta och le.
varje gång jag vaknar och varje gång jag somnar finns du där. innuti mitt huvud och den smärta som bildas då är obeskrivlig, jag vl bara att det ska bli du&jag? men det tvivlar jag på att det någonsinn kommer bli. för du hade bestämt dig redan innan.
kan du inte förstå att det är bara dig jag vill ha. visst vi är vänner men jag vet inte om det duger åt mig. jag vill ha dig. hela dig som mer än bara min vän. men det förstår du inte... eller så gör du det men vill inte visa det för att du är rädd att någon ska bli sårad om du verkligen säger som du tycker. jag vill att vi ska kunna vara ärliga och säga precis som det är, jag har kanske överdrivit och gjort mig till ibland. du fick mig att prova nya saker och lärde mig mer om sånt som jag inte visste något om. du är den som jag skulle ha kunnat se mig med om några år också. men det funkar inte va?
jag tror att bara för att två människor är olika så betyder inte det att dom inte hör ihop. ibland blir det fel om man har för mycket gemensamt och man blir för mycket upp i varandra. men däremot om man har mycket gemensamma tankar och tycken så blir det ju lättare för att då kan man prata med varandra. och det blir lättare att förstå. lättare att prata om problemen. jag trodde att vi var lika men tydligen inte.
det som sårade mig mest var att när jag satt ute i kylan. ville jag bara att du skulle komma ut genom den där dörren och hålla om mig. hålla om mig och säga att allt skulle bli bra. men det är som min mamma säger. jag har för livlig fantasi.
om det skulle bli som jag ville så skulle det aldrig ha hänt. du skulle aldrig sagt som du sa och jag skulle inte ha behövt gråta så jävla mycket.
jag ville bara säga det här för att jag vill att du ska veta att jag saknar dig. nå så förbannat! varje dag. och varje natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0