15 lite svårt att säga.

jag vet inte vad jag menar ibland. när jag säger något till nån så kan det lätt misstolkas av andra även fast den jag säger det till vet vad jag menar.
finns vissa som jag bara tycker synd om som jag tror är trevlig och så men eftersom vissa inte värkar se det inre hos folk utan bara dömmer dom efter de dom sett eller hört så blir det inte så lätt att försöka få en egen uppfattning av personen i fråga. jag vill lära känna den själv inte att det är någon som berättar för mig hur den är. att den har gjort de och den berättade de. det vill inte jag för jag tror att "den" kan vara jävligt trevlig och att om man bara får en chans att läta känna honnom så tror jag att många skulle tycka bättre om honom .

Kommentarer
Postat av: nilsson

så sant,

2009-02-24 @ 17:33:00
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0