4

det finns vissa. vissa som får en att känna sig speciella och vissa som bara får en att känna sig som "en av alla dom"
men du, du är speciell för mig och jag hoppas det är ömsesidigt. men det tror jag. för du vet att jag älskar dig och det kommer jag nog alltid göra hur det än blir och vars vi än slutar,
det finns ju alltid bra dagar och dåliga dagar och dom dåliga dagarna finns du alltid där. och då helt plötsligt så blir något värdelöst hur bra som hellst! för du är en fullmåne i mörkaste natten och hjälpen när inget anat finns kvar. du är en vän som skulle stå kvar i snöstorm i regn i strålande sol och i sandstorm det skulle itne spela någon roll vad det var för väder du skulle finnas där ändå och det är jag himmla glad för.
tack för att du är den du är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0