6

man kan inte förstå vissa saker. hur vissa kan slänga ur sig saker som inte rör dom utan att veta bakgrunden till varför det är som det är.
bättre att tareda på all fakta innan man uttalar sig offentlgt. så att inte någon eller några blir sårade.

ska nu citera min bror  (danid.blogg.se)

"Jag vet att mina vänner känner mig, nästan lika bra som mig själv och när jag kör fast, fastnar vid en av livets många vägskäl och inte vet vilket håll jag ska gå så kommer mina vänner och hjälper mig, visar vägen, bär mig de första stegen, för dom förtränger inte, dom gömmer inte, dom ser mig för att jag är jag och dom älskar mig för det, trots att jag många mörka nätter och regniga promenader har kunnat komma på tusentals anledningar till varför de borde sky mig som pest.
Jag vet att jag är snäll, så snäll jag förmår. Jag vet att jag är glad och försöker alltid sprida glädje. Jag vet att jag är otroligt dukig på att prata, med mig själv och även andra (vissa gånger för bra för mitt eget bästa). Jag vet att jag är rolig, även om jag inte alltid får till det så kan jag få folk att skratta. Och jag vet, att jag är en bra vän, att jag gör allt för att det ska vara så, för att mina vänner ska förstå och veta att jag gör vad som helst för deras glädje, deras välbefinnande."


och här håller jag med honnom jag ser mig själv där. visst jag kanske inte är gladast eller roligast men jag VET att jag gör mitt bästa för att dom i min omgivning ska må bra och känna glädje även när inte jag gör det. att dom känner mig det vet jag också för att mi bästa vän irina hon vet allt. även sånt som jag valt att ite berätta för någon men ändå måsta göra det för att må bättre hon är det starkaste personen jag känner och hon bär mig om jag behöver hjälp och jag bär henne.
den andra personen jag anförtror allt åt är Oscar. the love of my life. om inte vi hade hittat varandra så skulle de vara åt helvete kan jag lova. för att en sån som han är svår att hiotta , visst alla har dåliga dagar men alla har också bra. och oscar han kan lyssna och säga vad han tycker. jag hörde en gång "man har 2 öron och en mun därför ska man lyssna dubbelt så mycket som man pratar" och det gör han! han lyssnar som ingen annan. det är därför jag håller av honom så mycket som jag gör och om han itne skulle finnas vid min sida vet jag inte vad jag skulle göra. jag älskar dig Oscar Olofsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0