8

Vad får dig att tro att du är bättre än alla andra?
att stå och säga så där och sen bara kalla mig idiot, vem fan äre som är idiot igentligen.
från början tyckte jag att du va kul och snäll men nu har min uppfattning helt ändrat sig. nu är du bara dryg och tror att du är störst och bäst. men här är sanningen. du är inte det och kan inte bara trippa runt på rosa moln och tro det, ingen vill veta av dig tillslut isåfall. så varför inte bara börja bete dig som folk och acceptera att folk tycker och tänker olika, för vad tror du skulle hända om alla tyckte lika dant? jo, ingen skulle tycka om dig. alla skulle sky dig som pesten.
varför kan inte du bara ge dig, när du ser att jag blir arg och sårad så kan du väl sluta? istället för att älta det hela om och om igen? varför kan du inte bara erkänna att du hade fel eller att du förlorade. men nej.. du är för stolt, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0