9

när man vet innan att man far att det kommer gå åt helvete. när man vet redan innan man far dit att det är något som är fel.
då kan man inte hjälpa tankarna.. är det jag ? är det mig det är fel på? har jag gjort något fel? eller var det bara att det som vi la på isen gick jag ut för att hämta och mellan mig och det sprack isen och jag kunde inte ta mig över. var det bara de? jag kunnde inte sluta tänka igår och tårarna bara rann.. jag kramade den lilla vita nallen som du hade lagt ner i min väska och jag kunde inte låta bli att minnas. det är ändå nästan 4 månader. på måndag skulle det varit 4 månader.
jag vill bara att du ska veta, att du är det bästa som har hänt mig och jag kommer alldrig släppa minnena.
du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0