52 I mina tankar.

Varför tror du att jag vid minsta vink så kommer jag springande?
Varför tror du att jag svarar i telefonen mitt i natten än fast jag ska upp och jobba dagen efter?
Varför tror du att jag inte vill stänga av telefonen på natten?
Varför tror du att jag inte kan sova på nätterna?
Varför tror du att jag oftast somnar med tårar rinnandes ner på kudden?

Varför tror du att jag gör som jag gör?

Om du bara skulle berätta för mig, vad jag betyder för dig. Vad du känner så skulle det bli mycket lättare att åtminstånde försöka släppa taget.
men just nu är det som om du bara undviker mig. bara för att du inte kan formulera dig med rätt ord. jag skulle bli lättad om du i allafall försökte.
för kan det bli mer än fel?

I you are on my mind all the time.


D jag vet att jag har gjort fel val enligt dig. förlåt för det.
men vad är värst? att säga sanningen eller fortsätta som vanligt tills sanningen tillslut kommer fram?
Har man en fågel i sin hand och håller den för hårt så kvävs den,
håller man den för löst så flyger den mest troligt iväg.
Kommer den tillbaka är den din,
gör den inte det så är det svaret.
det kan ta en dag, en vecka, en månad eller ett år.
 
Det finns inget utsatt datum på kärleken. så kräv inte det.


Det gäller att hela tiden blicka framåt att se det posetiva i det negativa och bara traska vidare.
yesterday is history
Tomorrow is a mystery
Live your life like it would be your last day.



Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: YES, barabapara i'm lovin it!

2009-07-10 @ 22:05:56
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0