53 "Det senaste"

jag har aldrig kunnat säga nej till dig, men nu, när jag äntligen börjat släppa taget och börjat leva mitt liv så förstörs allt, muren som jag byggt upp och modet att säga nej. det har rasat till marken med en duns.
om du bara skulle ta mig hålla mig nära och viska i mitt örade tre ljuvaste orden och säga förlåt för att du varit ett svin,
och bettom en andra chans. då skulle inte jag kunna säga nej.
för att säga nej till någon man verlkigen älskar kan inte vara lätt.
jag har alltid tassat runt dig och väntat på att du ska ta mig och hålla mig nära.
men efter helgen som har varit så har jag förstått vad du har velat. för hur skulle jag annars tolka din tystnad?
jag älskar dig, men jag tycker att du utnyttjar det faktum att jag älskar dig så mycket som jag gör. du vet mycket väl att jag gör nästan vcad som hellst för dig.
"jag vill inte sova själv, jag vill bara ligga brevid och hålla om dig, kyssa dina läppar och bara köra hårt!" 
det var då jag fick nog och en vän bad mig att skriva till dig och säga till dig vad jag känner.
min pappa har alltid sagt "den som tiger samtycker" och vid det tillfället så förstod jag precis vad sopm menades.
du förstörde min lördag men det finns personer som hjälpte mig och gjord min kväll lite ljusare,
som t.ex IZA! Daniel, Anders Emma, Mikael, Viktor och viktor och kanske några fler.
det finns även dom som jag anser förstörde min kväll. täker inte nämna några namn för det skulle inte vara snällt.
Början och slutet  kommer jag nog aldrig glömma ^^

vi for från åsele på måndag mitt på dagen och kom fram hit till orsa i går vi bor på Orsa grönklit som är en av mina favorit campingar. den är stor och har en bauuuta fin och stor strand.
ikväll ska vi ut på orsa festivalen det kommer nog förhoppningsvis bli trevligt :)
nu ska jag gå ut och hjälpa till med maten. solen lyser det finns knappt ett moln på himmelen och vi ska grilla <3


bilder kommer sen
soliga hälsningar från rivieran i dalarna B) tihi

Kommentarer
Postat av: Micke

Keep going strong! :)

2009-07-25 @ 02:03:10
URL: http://lunkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0