41 slut på ork

När jag inte orkar göra något kroppen går som i stand by läge eller nått och allt man gör eller lär sig glömmer man bort innom 15 minuter.
jag är tom i magen men orkar knappt äta.
jag är trött fast jag inte kan sova.
jag är glad fast samtidigt vill jag bara stänga in mig och gråta någonstanns tills gråten är slut .
jag vill ha dig tillbaka men jag vet att du inte vill desamma.

jag är ledsen och sviken.
jag kan inte gå vidare för än vi har pratat på riktigt när båda är närvarande och fullt klar i huvudet.
jag hoppades så hemskt mycket att vi skulle kunna prata ikväll.. men när du låg och sov eller vad du nu gjorde så tappar man bara lusten. jag orkar snart inte försöka längre. jag försöker och försöker men får ingen respons inte ens en reaktion.
men jag vet att jag inte kommer att kunna gå vidare för än vi pratat.
och jag hoppas att du läser detta och tar initiativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0