45 promenaD?

funderar på att gå ut och gå.
när man går så får man rensa huvudet på alla tankar.
när man går fortare och fortare för att tankarna hinner ikapp en.
så tillslut så orkar man inte längre och då, då orkar man inget mer inte ens tänka.
vill få bort allt ur huvudet för att försöka tänka klart.
jag vill ha bort D för att han är så snäll och bryr sig och för att jag behandlade honom illa. I för att jag tycker om honom men vet att det är hopplöst A för att jag inte vet vad jag tycker .
varför ska kärleken vara så svår?
när man tror man hittat den rätta så får man igen som ett slag rakt in i magen så man tappar luften och inte vet riktigt vad som hände.

vad fan händer?

I need you babeS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0