20 misstag i massor eller bara följa sin känsla?

jag vet inte riktigt om jag gör vad som är rätt eller om jag bara försöker glömma det som var tidigare.
om jag nu tycker om han eller om jag bara använder honom för att glömma dåliga saker från tidigare.
jag vill att det här ska vara verkighet och att ingen ska komma och dömma oss för vad vi väljer och vad vi tycker. för om vi inte fåt ha någon egen vilja och göra våra mistag så vet vi ju tillsut inte ens vad kärlek eller lycka är.
jag hoppas att jag ska kunna få känna den lyckan som jag kännde med den förra. för om jag gör det kommer jag glömma helt.

Kommentarer
Postat av: beeeeeejb

du de kommer fixa sig babe, du ska se! det kommr bli rätt det hära, jag är 1000000 % säker på det!

2009-03-23 @ 17:30:42
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0