32 Besviken/sviken?

ikväll var jag på det bästa humör man kan tänka sig.
det ändrades efter 2 timmar.
förstår du inte hur mycket man hinner börja sakna dig på bara några dagar?
att inte få umgås med dig är det jobbigaste som finns.
jag älskar dig.
men om du ska vara upptagen jämt hur lätt blir det då att ha ett förhållande?
klart man blir ledsen när man varit så glad över att få umgås med dig.
hoppas det blir bra i morgom.
jag älskar dig så att det gör ont. och det vet du redan men jag kan bara inte låta bli att säga det jämt.




                                                                                                                             On my mind all the time.

Kommentarer
Postat av: iza (:

men bejb då, jag finns om du behöver prata eller axel att gråta mot eller vad som helst! puss

2009-05-03 @ 22:35:57
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0