33 Tack älskling

En underbar kväll.
visste inte vad jag skulle säga eller vad jag skulle ta mig till. jag älskar dig så att det gör ont och efter den här kvällen ka jag inte låta bli attt älska dig mer! 
det handlar om tokerier
att ruffsa om varandras hår
att blåsa luft i varandras lungor tills världen börjar snurra
att förstå varandra utan att man nästan inte ens behöver säga något.
att kyssa varandra så att den andra vet att man älskar den.
och att med bara ett ögonkast berätta om man mår bra eller dåligt.
och att bara genom en kram berätta att du finns där om jag vill prata.
Isak Edström tack för ikväll och alla andra kvällar dagar och nätter som du får mig att känna mig underbar
och det finns ingen bättre känsla än den som jag fick ikväll.
du och jag vid en solnedgång vid vattnet där isen inte riktigt hade smält,
då du fick mig att skratta som ingen annan
du får mig att hela tiden bygga upp mitt självförtroende och hjälpa mig när jag har det svårt.
du bär mig när jag inte längre orkar gå och du viskar tyst i mit öra "jag älskar dig"
det är den bästa känslan man kan ha att bara känna sig älskad och saknad och behövd av någon och det är ingen ingen som kommer att kunna ta ifrån mig den känslan!


tack Isak Edström för att du är min och ingen annans.


Kommentarer
Postat av: Niklas :)

den var vacker jag är så glad för din skull :D

2009-05-05 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0