35 varför?

varför känns det som om det inte kommer att gå?
för att vi aldrig hinner träffas och för att vi är så upptagna jämt?
för att du inte kan prata med mig och att vi hela tiden skjuter upp allting?
varför sitter jag här när jag borde försöka lösa hur fan allt ska gå ihop och hur jag ska överhuvudtaget klara av det här?
jag älskar dig som en galning men det känns som om vi dras åt olika håll.
är det verkligen så ? för det hoppas jag inte...
jag vill inte att det ska vara så här. jag vill att vi ska vara dwet "perfekta paret" och alltid få vara i närheten av varandra.
 jag vet att jag inte är perfekt och inte alltid har tid men just nu känns det bara som om jag måste få skriva ner vad jag tycker och tänker. för att det är som nathalie sa på föreläsningen om man skriver ner sina tankar har man lättare att hantera det jobbiga.
jag vill veta, vad du tänker på och hur du mår jag vill veta varför det är som det är och få veta dina innersta känslor!

prata med mig. för jag hoppas att DU läser detta.

                                                               älskardejisakedström


Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: självklart ikväll! ;)

men gumman då,. det komemr lösas sig på ett eller annat sätt!

2009-05-15 @ 16:29:30
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0