37

Jag har en vän som är vacker och stark
Jag har en vän som är modig när jag inte är det,
Jag har en vän som jag litar på i alla väder
Jag har en vän som tröstar mig när jag är ledsen
Jag har en vän som skrattar med mig när vi har det roligt
Jag har en vän som hjälper mig att fattta svåra beslut
Jag har en vän som bryr sig om mig.
och det är det viktigaste!

¨min älskling har blivit sjuk och jag är på väg att bli sjuk.
varför hinner vi aldrig träffas? :/ jag vill ha dig i min närhet hela tiden men när båda alltid har något "viktigare" att göra blir det svårt att finna tid för oss,
du är mitt ljus i vardagen och du får mig att känna mig vacker, älskad och behövd!
har nog itne mått så här bra och samtidigt så dåligt i hela mitt liv.
älskarej :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt klippa

2009-05-22 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0